Såfremt du ønsker bladet i en trykt udgave, skal du hurtigst muligt kontakte hovedkontoret på telefon +45 39 29 35 55 eller mail: dhf@danskhandicapforbund.dk. Hører vi ikke fra dig, vil du fremover ikke modtage Handicap NYT fysisk.

Dato 2. maj

Besked til alle medlemmer af Dansk Handicap Forbund

Handicap NYT vil fremover udkomme elektronisk. Vi mangler e-mailadresser på 1.813 medlemmer, så hvis du er en af dem, der ikke har oplyst os din e-mailadresse, må du meget gerne gøre det nu. Der bliver snarest udsendt et fysisk brev til de 1.813, vi ikke har mailadresser på, så alle får mulighed for at reagere på denne ændring.

Vi ved, at rigtig mange af de medlemmer, vi mangler e-mailadresse på, er mangeårige medlemmer, der blev meldt ind i forbundet, før vi spurgte om en e-mailadresse ved indmeldelse. Det vil derfor fremadrettet også være muligt at modtage Handicap NYT i en trykt udgave, men det kræver, at du aktivt fortæller os det.

Såfremt du ønsker bladet i en trykt udgave, skal du senest den 20. maj kontakte hovedkontoret på telefon +45 39 29 35 55 eller mail: dhf@danskhandicapforbund.dk. Hører vi ikke fra dig, vil du fremover ikke modtage Handicap NYT fysisk.

Baggrund for ændringen
På grund af en uforholdsmæssig stor stigning i udgifterne til porto på forbundets blade, er vi desværre nødt til fremover at sende Handicap NYT elektronisk i PDF-format til alle medlemmer, der har oplyst deres e-mail-adresser. Udgiftsstigningen i porto er kommet, efter vi i november 2023 vedtog budgettet for 2024. Vi har i 2024 efter udsendelsen af Handicap NYT nr. 2 derfor allerede brugt næsten 80 % af årets portobudget, hvorfor vi er nødt til fremadrettet (fra og med Handicap NYT nr. 3) også at overgå til elektronisk distribution.

Det er altid muligt at læse Handicap NYT på forbundets hjemmeside. Her lægges Handicap NYT på ca. 14 dage efter hver udgivelse af bladet.

På forretningsudvalgets vegne
Susanne Olsen, landsformand

Skal der være lige vilkår på arbejdsmarkedet – for alle?

Kom med til demonstration den 22. maj på Christiansborg Slotsplads i København klokken 17.00-19.00